Skip to Content
משלוח חינם עם הזמנת כל מכשיר
למידע ולהזמנות: 072-279-9040

אלפא מד- מידע למטפלים ומרפאות

אנו מציעים כלים לא פולשניים בטוחים ומוכחים שניתן לשלב בקלות בפרקטיקה שלכם

תחום הרפואה מתפתח ללא הרף. הטכנולוגיה מתקדמת ומרחיבה את מערך הכלים העומדים לרשות אנשי מקצוע ומרפאות בתחום הבריאות.

בעוד שלתרופות יש באופן מסורתי תפקיד מרכזי בטיפול במצבים שונים, מכשירים רפואיים חדישים נכנסים יותר ויותר לתודעה כאפשרויות יעילות ונטולות הטיפול התרופתי בקרב אנשי מקצוע בתחום הבריאות ומטופליהם.

מכשירים אלה מציעים שיטות טיפול חלופיות כגון תרפיה חשמלית וטיפול בשדה אלקטרומגנטי פועם (או PEMF), אשר מעצימים את איכות הטיפול ומשפרים את תוצאות הטיפול, תוך הימנעות מתופעות לוואי לעיתים קיימות בטיפולים תרופתיים, מפחיתים סיכונים בריאותיים קשורים ומונעים תלות או התמכרות.

מאז 2009, אלפא-מד משווקת מכשירים רפואיים חדשניים, המוכחים כאמינים, בעלי יישומים ויתרונות מגוונים לשיפור הבריאות הגופנית והנפשית כאחת. מכשירים אלה מסייעים לאנשי מקצוע בתחום הבריאות ולמטופלים שלהם להשיג תוצאות מדהימות עם טיפול במצבים בריאותיים שונים, כולל:

כאב אקוטי, כרוני ופוסט טראומטי
הפרעות חרדה
נדודי שינה
הפרעות במצבי הרוח
דלקת מפרקים ניוונית, דלקת פרקים ומחלות דלקתיות אחרות
כאבי ראש ומיגרנות

ואפילו מצבים שקשה יותר לטפל בהם כגון:
פיברומיאלגיה
נוירופתיה פריפרית
כאב פסיכוסומטי
וכאב פנטום.

כיום, שילובם של מכשירים רפואיים בפרקטיקה הקלינית ממלא תפקיד חיוני יותר ויותר בשיפור תוצאות הטיפול ורווחתם הכללית של המטופלים.
עבור אנשי מקצוע בתחום הבריאות והמרפאות, אימוץ אפשרויות אלה שאינן תרופתיות יכול להרחיב את ערכת הכלים שלהם ולתרום לטיפול הוליסטי ואישי יותר במטופלים.

אנחנו כאן כדי לעזור להרחיב את הפרקטיקה של הרופאים המתמחים בטיפול בריאות הנפש, טיפול בכאב ורפואה אלטרנטיבית, על ידי הצעת אפשרויות לא פולשניות בטוחות, אמינות ומוכחות.

לקבלת מידע נוסף וייעוץ חינם, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-2799040 שלוחה 1 או דרך דף יצירת הקשר שלנו

בחזרה למעלה
דילוג לתוכן